Ladies who dine

I lördags samlades »Gruppen« minus Jonna hos Sara för en kräftskiva. Jag försökte leka papparazzi med mitt nya objektiv som jag lånat av en kompis. Gick sådär, inser att jag behöver öva på fokuset lite mer. Men en trevlig kväll var det i alla fall.
 
Kräftor av olika slag (alla i gänget är inte från Göteborg …), västerbottenostpaj (var lite märkligt känsla att springa runt med en varm paj med en kökshandduk över på vagnen dit haha), sallad, romsås och en god äppelpaj till efterrätt. Food brings us together. ♥
 
 
5 kommentarer publicerat i Mat
Taggar: Kräftor, Kräftskiva, Västerbottenostpaj
#1 - - MADDISENJ.SE:

Jag köpte en ny skinnjacka i början av sommaren så jag är kitad för hösten :)

#2 - - thaipinnen:

härligt!

#3 - - Emma Engström:

Så roligt med kräftskiva :D

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg underbart ut! :)

#5 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det ser verkligen härligt ut!! :)