Books of inspiration

Jag har börjat förberda mig för höstens utmaning – Whole life challenge – där en stor del handlar om mat. Då är det förbjudet att äta gluten, dom flesta mejerier, socker och soja (bland annat). Så för att ge mig själv lite extra inspiration knarkar jag mattidningar och har skaffat mig två fin fina böcker. Friendly Food av Hanna Göransson och Good Food av Kristin Kaspersen. Åh vad jag ser fram emot åtta veckor med fantastisk spännande och utmanande mat. ♥
3 kommentarer publicerat i Mat
Taggar: Friendly Food, Good Food, Hanna Göransson, Kokbok, Kristin Kaspersen, Matinspiration, WLC, Whole Life Challenge
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till med utmaningen! :)

#2 - - snie.blogg.se:

jag ser fram emot fantastiska mattips och inspiration <3 hehe. jag är död på matfronten just nu!!

ja de säger att syskonbarnen är lite lika ;)
ha en fin dag med dig!!

#3 - - Minna :

Åh så spännande, lycka till!!
Hanna Göranssons recept är guld:)