Battle of the Beach

I helgen gick Crossfit-tävlingen Battle of the Beach av stapeln på stranden i Helsingborg. Det var tävlingen som skulle bli min första. När platserna släpptes i början av året hängde jag på låset för att få tag i en plats. Jag och Sara skulle kicka some ass tillsammans. Men nu blev det ju inte så. Redan innan sommaren sålde vi platsen, eftersom min skada förmodligen inte skulle hinna läka. Och det gjorde den ju inte. Egentligen hade jag inte ens tänkt åka ner och titta eftersom jag var lite deppig över att faktiskt inte kunna vara med.
 
Men jag åkte ner till slut ändå och det är jag glad för. Camilla och Johanna som tog över vår plats, gjorde oss stolta. Jag är galet glad över att tillhöra Göta-familjen och även om vi inte är bäst har vi garanterat iallafall alltid roligast, vare sig man tävlar eller inte. ♥
 
 
10 kommentarer publicerat i Tankar, Träning;
Taggar: Battle of the beach, CrossFit, CrossFit Göta, Crossfittävling, Helsingborg
#1 - - Emma Engström:

Så tråkigt att din skada inte läkt! :(

#2 - - Johanna Svensson:

Tråkigt att det inte läkt!! :/

#3 - - Cassandra:

Så synd att skadan inte hann läka... :/

#4 - - snie.blogg.se:

Klokt beslut. Bara o ta nya tag tills nästa gång!! Kul att du iaf åkte dit o kollade! =)

#5 - - thaipinnen:

åh ngt sånt skulle jag vilja gå på!

#6 - - MADDISENJ.SE:

Ser riktigt härligt ut det där. Men klokt att du stod över så det får läka ordentligt!

#7 - - Nicole :

Vad tråkigt att det inte hat läkt..

#8 - - bookofems.blogg.se:

tråkigt att skadan forfarade är ett problem!! :(

#9 - - Karin FitnessochHälsa :

Åh, vas härli den där sista bilden var! Den utstrålar verkligen glädje!

#10 - - Julia:

Vad härigt med träning på stranden! :D